tisdag 11 december 2012

Nytt jobb och nya möjligheter

Idag är jag verkligen helt slut i huvudet! Jag började nytt jobb idag, så mitt huvud är verkligen fullproppad med ny information. Fick ju även reda på en väldigt bitter sak! Eller snarare flera bittra saker, jag ska nämligen jobba både 26, 27 och även Nyår och Nyårsdagen. Jag har ifs inget planerat över nyår, men det känns ju som att det skulle kunna blivit lite roligare än att jobba. Man får väl se det lilla positiva i att jag faktiskt får 410 kr/tim under dessa dagar.

För att hoppa från det ena till det andra så kan jag meddela att det finns en drös med fina flickor på det nya jobbet! :) Jag får väl försöka styra upp en "p-fest" så fort man kommit in lite bättre i gänget. För det är alltid spännande och kul med nytt folk.

Nu ska jag hoppa ner i soffan och kika lite på tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar