torsdag 6 december 2012

Helgmys

Fredag imorrn då gott folk!

Jag vet ännu inte hur helgen kommer se ut. Det är nog första helgen på väldigt, väldigt länge som jag inte har någonting inplanerat. Det var ifs en tjej som ville ses på lördag. Men just nu så känner jag inte alls för en dejt! Jag vill hellre umgås med mina vänner och gå ut på krogen och försöka hitta något spännande där istället.

Bowling hade ju ifs inte suttit fel i helgen! Det var väldigt länge sen. Förra gången jag och mina polare skulle bowla så haltade jag runt på kryckor :/ Så det var inte direkt läge att bowla då. Men till helgen hoppas jag att jag kan ge boysen en match om dom är sugna på bowling vill säga! :)
Och man kanske skulle passa på att bjuda med tjejen som ville ses..Om hon inte vågar dyka upp själv så kanske hon tar med en kompis. Och då vet jag några grabbar som kommer bli glada i alla fall! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar