måndag 3 december 2012

Ta dig tid!

Det är verkligen svårare än jag trodde att komma på något intressant att skriva om! Men jag får göra ett tappert försök i alla fall, så får vi se var det slutar... "Varför svarar hon inte när jag skriver att hon ser bra ut!?" Till skillnad ifrån oss "vanliga" killar så ramlar det in ca 30-50 mail om dagen till en medioker tjej på en datingsida. Med detta vill jag understryka att ett sådant "klyschigt" meddelande allt som oftast bara åker direkt ner i papperskorgen! Ta istället några minuter åt att faktiskt läsa igenom tjejernas presentationer och skicka ett meddelande som dem faktiskt finner intressant. Får dem ett meddelande där dom faktiskt märker att killen tagit sig tid åt att "reka" lite, så kan jag nästan garantera dig att chanserna att få ett mail tillbaka ökar avsevärt! Upptäcker du under din läsning att hon tycker om att vara i stallet...ja, då kan du ju skriva något i stil med: "Såg att du hänger en del i stallet. Hur många år har du hållit på med hästar? Äger du en egen häst?" Något sådant kan man ju försöka få in mellan raderna, så tjejen i fråga faktiskt känner att det finns ett intresse hos DIG. Dagens tips blir: Ta dig lite tid, läs presentationer! (Det kommer löna sig i längden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar