tisdag 4 december 2012

Avvisa!

Vilket jäkla skitväder det har varit idag! Nu skulle man ju verkligen vilja kura ihop sig med någon och ligga och mysa under en filt tillsammans!
Jag tänkte ge ett enkelt tips på hur man kan gå tillväga om man vill avvisa en tjej på ett "snällt" sätt. Jag fick nämligen ett mail idag från en tjej som bara hade en privat bild på sin sida.
När jag sedan fått tillgång till hennes bild och såg att hon verkligen inte uppfyllde mina krav! Då skickade jag tillbaka detta:
"Jag spanade in din bild och tycker att du ser trevligt ut :) Men jag ska vara ärlig med dig och berätta att du inte är min "typ" av tjej. Men du verkar ju trevlig, så jag är säker på att du kommer få kontakt med någon trevlig kille här! "
Som svar tillbaka fick jag: "Härligt att du är ärlig:) Det uppskattas:) Lycka till:)"
Ärlighet varar ju längst sägs det ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar