söndag 9 december 2012

Nykära lyckostar

Vilken helg!! Mina bowlingplaner gick i stöpen. Men med facit i hand så gjorde det verkligen ingenting! Jag satt först hemma hos en kompis och hade en trevlig förpärla, för att sedan åka in till stan. När vi glidit in på första bästa ställe så märkte man ganska snabbt att kvällens stämning var på topp! Jag och mina vänner hade stått på dansgolvet i drygt 5 min då en väldigt attraktiv tjej äntrar dansgolvet. Vi dansade lite och det slutade med att jag tillslut fick hennes nr. Mina vänner ville gå vidare, så jag tog farväl av henne och gled vidare till nästa ställe. Egentligen så hade jag nog hellre stannat kvar på första stället, men när polarna ville gå vidare så fick det bli detsamma för mig.
Vi kommer sedan till ett annat ställe (Som det typiskt nog var mycket sämre drag på) men vi träffade några sköna lirare som vi snackade med. Vi blev bjudna på ost/korv-tallrik av ett gäng "äldre" kvinnor som tydligen hade varit på julbord. Det smakade jäkligt fint kan jag tala om!

Vi åkte sedan hem och avrundade kvällen med en smarrig omelett som min polare slängde ihop i en handvändning :) Mycket gott och absolut värt att vänta på!
Gårdagen spenderades hos min kära syster och hennes pojkvän. Där fick man verkligen den påträngande känslan av att det ibland suger att vara singel! Dom har varit tillsammans i flera år och det känns fortfarande som att dom är nykära.
Nu blir det till att kolla klart på VM-Finalen där Sverige verkligen krossar finnarna! Alltid trevligt att se Sverige spöa Finland, oavsett i vilken sport dom gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar