måndag 17 december 2012

Sex med en polare...

Måste inleda med att skriva att jag verkligen haft en toppenhelg!
Jag reste iväg till Gbg där jag gick på julbord tillsammans med mitt gamla jobb. Det var underbart god mat och stämningen var på topp enda in på morgonen. Festandet höll på hela natten och det blev jag varse på lördagen! Då mådde jag inte som en prins kan jag tala om! Med en pizza i magen så stack jag senare på kvällen iväg på ytterligare lite festligheter. Det kändes väldigt tungt till en början, men efter några drinkar så kom jag i god form.
Orkar in skriva överdrivet långt idag, men jag kan ju avsluta med att skriva att det blev jackpot i dubbel bemärkelse. Jag och en kompis fick nämligen ha sex med två tjejer den kvällen. Första gången jag skulle ha sex tillsammans med en polare så kunde min lilla "vän" verkligen inte stå i givakt..Men denna gång gick det ju faktiskt att utföra akten utan problem :)
Med ett leende på läpparna så reste jag sent igår hemåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar